• Πολιτική Επιστροφών – playbox.gr


    Ελαττωματικά προϊόντα


    • Δεκτές επιστροφές εντός 14 ημερών στη διεύθυνση: Νικ. Πλαστήρα 11, 56429 Ευκαρπία, Θεσ/νίκη
    • Υποχρεωτική επικοινωνία πριν την επιστροφή: sales@playbox.gr ή 2310686163
    • Η αντικατάσταση γίνεται με το ίδιο προϊόν χωρίς χρέωση εφόσον είναι διαθέσιμο. Αν το προϊόν κριθεί λειτουργικό, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

     


    Υπαναχώρηση (Αλλαγή γνώμης)


    • Επιστροφές εντός 14 ημερών με απόδειξη/παραστατικά αγοράς.
    • Τα προϊόντα πρέπει να είναι άθικτα, σε σφραγισμένη συσκευασία.
    • Τα μεταφορικά επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη.
    • Επιστροφές γίνονται αποκλειστικά μέσω των συνεργαζόμενων courier (ACS courier, Γενική Ταχυδρομική).
    • Σύμφωνα με το άρθρο 3ιβ του Νόμου 2251/1994 και συγκεκριμένα την περίπτωση δ’ αυτού, ρητά αναφέρεται ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στην περίπτωση προμήθειας αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν, τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής. Συνεπώς επιστροφές ερωτικών ειδών που χρησιμοποιούνται για σεξουαλική πράξη και εσωρούχων δεν γίνονται αποδεκτές σε καμία περίπτωση για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του παλαιού αλλά και της αποστολής του νέου προϊόντος τα επιβαρύνεται ο πελάτης με τις συνεργαζόμενες υπηρεσίες μεταφορών της επιχείρησης μας.

     

     

    Επιστροφή χρημάτων


    • Το ποσό επιστρέφεται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής. Στην περίπτωση της αντικαταβολής το ποσό επιστρέφεται στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.
    • Η επιστροφή του ποσού ολοκληρώνεται μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε τα προϊόντα.
    • Η εταιρεία μας επιστρέφει την καθαρή αξία των προϊόντων και δέχεται την επιστροφή τους μόνο στην περίπτωση που η εταιρεία έχει στείλει λάθος προϊόν από αυτό που παρήγγειλε ο πελάτης. Η ασφαλής συσκευασία των προϊόντων είναι στην ευθύνη του πελάτη-αποστολέα ώστε να παραληφθούν ακέραια από την εταιρεία μας. Σε διαφορετική περίπτωση δεν αναγνωρίζεται η επιστροφή της αξίας. Σε περίπτωση που ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο δεν παραλάβει ή ακυρώσει την προπληρωμένη παραγγελία του η οποία όμως έχει ήδη σταλεί από την εταιρεία μας, η αξία των εξόδων μεταφορικών 3€ παρακρατείται και η επιστροφή των υπόλοιπων χρημάτων στον λογαριασμό του θα γίνει αφού πρώτα επιστραφεί το δέμα στην εταιρεία μας από την εταιρεία μεταφορών. Για τον χρόνο επιστροφής των δεμάτων στην εταιρεία μας, την ευθύνη την έχει η εταιρεία μεταφορών.

     


    Εξαιρέσεις

    Δεν επιστρέφονται:


    • Εσώρουχα ή προϊόντα με παραβιασμένη συσκευασία.
    • Σφραγισμένα είδη που δεν επιτρέπεται να επιστραφούν για λόγους υγιεινής.
    • Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί.
    • Αλλαγές προϊόντων γίνονται μόνο στην περίπτωση που η εταιρεία μας έχει στείλει λάθος προϊόν από αυτό που έχει παραγγείλει ο πελάτης. Σε καμία άλλη περίπτωση δεν γίνονται αποδεκτές σύμφωνα με το άρθρο 3ιβ – Νόμος 2251/1994 που αφορά προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν, τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.

     

    Σημειώσεις


    • Δεν παρέχονται υπηρεσίες service ή ανταλλακτικά πέραν όσων διαθέτουν οι κατασκευαστές.
    • Ελαττωματικά προϊόντα ανταλλάσσονται με άλλα προϊόντα ή το ίδιο, όχι με χρηματικό ποσό.